Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
- jesteś osoba komunikatywną,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera,
- jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
- sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
- mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.