Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in.: w Portugalii, w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej zaglądając na naszą stronę Gemius.pl oraz Facebook-u.
- będziesz brać czynny udział w największym w naszej części świata projekcie badania audytorium internetowego,
- poznasz rynek internetowy od kuchni, pracując z ekspertami branży,
- zostaniesz częścią innowacyjnego projektu związanego z pomiarem zachowań użytkowników na urządzeniach mobilnych,
- oferujemy Ci stabilne zatrudnienie oraz komfortowe warunki pracy,
- proponujemy nieformalny styl (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami) oraz ciekawe benefity (karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność).
„Gemius jest znakomitym miejscem dla osób chcących zrozumieć współczesny świat. Praca w tak nowoczesnej i wciąż rozwijającej się firmie daje wiele satysfakcji. Znakomity klimat oraz wspaniali ludzie są dopełnieniem niepowtarzalnej atmosfery panującej w Gemius. Zawodowo udało mi się połączyć to co lubię – kontakt z ludźmi jak i bliski związek z nowoczesną technologią"
Twoim zadaniem będzie obsługa i rozwój mobilnego panelu badawczego, w tym:
- rekrutacja uczestników do badania,
- telefoniczna weryfikacja osób bioracyhc udział w badaniu,
- informowanie o celu badania oraz tłumaczenie jego technicznych aspektów,
- komunikacja z panelistami, odpowiadanie na ich prośby i pytania,
- zadania administracyjne związane z obsługą panelu mobilnego,
- udział w akcjach promocyjnych związanych ze zwiększeniem oraz utrzymaniem panelu.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- zainteresowania nowinkami technologicznymi oraz branżą online,
- umiejętności komunikacyjnych (przekazywanie informacji w zrozumiały sposób),
- świetnej organizacji pracy własnej,
- pomysłowości i inicjatywy,
- doświadczenia związanego z telefoniczną obsługą Klienta,
- wiedzy z zakresu metodologii nauk badawczych.
- doświadczenie związane z obsługą paneli badawczych,
- znajomości HTML-a.