- Komunikowanie się z klientami telefonicznie i mailowo.
- Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi.
- Oferowanie pomocy w kwestiach technicznych, rozliczeniowych i innych.
- Udzielanie precyzyjnych informacji, dbanie o zadowolenie klientów.
- Eskalowanie trudniejszych przypadków do właściwych działów.
- Wyśmienite umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz polskiego lub angielskiego (B1/B2).
- Samodzielność, dobre umiejętności organizacyjne i obsługi komputera.
- Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów klientów.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i bonusy za wyniki.
- Możliwość pracy zdalnej z całej Polski.
- Pakiet medyczny Luxmed, system My Benefit.
- Perspektywy rozwoju zawodowego w renomowanej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.