W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
(umowa zlecenie)
- Obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym www.t-mobile.pl
- Obsługa chata dedykowanego klientom sklepu internetowego
- Współpraca z innymi jednostkami T-Mobile w ramach procesu weryfikacji zamówień
- Kontrola poprawności złożonych zamówień
- Prowadzenie korespondencji z klientami sklepu internetowego
- Udzielanie informacji telefonicznej i e-mailowej na temat bieżącej oferty sklepu www.t-mobile.pl
- Umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel, Outlook)
- Predyspozycje i umiejętności w zakresie obsługi klienta lub/i sprzedaży
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej
- Zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- Wykształcenie min. średnie
- Bardzo dobra dykcja, miły tembr głosu
- Gotowość do wykonywania zadań w uprzednio uzgodnionych terminach w przedziałach: 9:00-21:00 poniedziałek-piątek i 10:00-18:00 sobota
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.