CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku?
Mieć możliwość ciągłego rozwoju swoich umiejętności językowych?
Szukasz ciekawej i pełnej wyzwań pracy, która będzie początkiem dalszej, interesującej kariery?
Aplikuj!
Zadania:
- Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych
- Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy
- Stały kontakt w języku obcym w celu weryfikowania poprawności dokumentacji, wprowadzania danych do systemu i wsparcia zadań administracyjnych innych jednostek
- Współpraca na szczeblu międzynarodowym z oddziałami firmy za granicą
- Sporządzanie zestawień oraz raportów
- Gotowość do dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy
Wymagania:
- Dobry poziom znajomość języka angielskiego;
- Płynność w używaniu drugiego języka obcego (preferowany: niemiecki/hiszpański/włoski/francuski/portugalski);
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (z dyspozycyjnością do pracy na cały etat);
- Doświadczenie w pracy w administracji/obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość pakietu MS Office;
Oferujemy:
- Pełne wyzwań, międzynarodowe środowisko pracy;
- Pracę na cały etat (umowa o pracę);
- Możliwość dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, vouchery na lunch itp);