SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia 75.000 pracowników w sieci ponad 1.500 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem Działu Zrównoważonego Rozwoju poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska:
Zadania:
Zadaniem pracownika będzie realizowanie projektów doradczych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, szczególnie w zakresie opracowywania raportów społecznych i analiz porównawczych, jak również organizowanie warsztatów i udzielanie wsparcia Klientom w zakresie wdrażania metodyki mierzenia efektów działań społecznych.
- co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
- biegła znajomość języka angielskiego
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu biznesowych relacji
- umiejętności analityczne i badawcze
- zdolność szybkiego uczenia się
- sprawna obsługa programów Microsoft Office (szczególnie Power Point i Excel)
- wiedza na temat działalności społecznej firm w Polsce i/lub znajomość wytycznych raportowania GRI będzie dodatkowym atutem
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w rozwijającym się zespole
- przyjazną atmosferę pracy w firmie będącej liderem na rynku światowym
- szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu