To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jeżeli jesteś osobą nastawioną na działanie, gdzie liczą się efekty sprzedażowe oraz ważna jest dla Ciebie wysoka jakość obsługi Klienta, a przy tym pisanie na klawiaturze i obsługa aplikacji komputerowych to dla Ciebie łatwizna, to takiego kandydata jak Ty poszukujemy do naszego Zespołu telefonicznego Centrum Obsługi Klienta.
W naszej organizacji Konsultant Contact Center to klucz do sukcesu organizacji;
dlatego na oferowanym przez nas stanowisku będziesz zrealizować
- Telefoniczne wsparcie klientów w procesie obsługi ich zgłoszeń, reklamacji lub skarg,
- Aktywną sprzedaż oferowanych produktów w trakcie rozmów przychodzących oraz w kampaniach wychodzących.
- minimum wykształcenie średnie,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i obsługa pakietu Microsoft Office (Word),
- umiejętność szybkiego uczenia się i praktycznego wykorzystania nabytych umiejętności,
- doświadczenie w pracy na stanowisku konsultanta Call/Contakt Center będzie dla nas dodatkowym atutem,
- odporność na stres i umiejętność przetwarzania informacji ponieważ, praca w naszym dziale wykonywana jest pod presją czasu. Wymaga jednoczesnego obsługiwania komputera i prowadzenia rozmowy telefonicznej.
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- system szkoleń przygotowujących do pracy,
- pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmiennym
*Oferta Pracy Tymczasowej
ZGŁOSZENIA OSOBISTE CODZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 9-17 POD ADRESEM: BIURO REGIONALNE FALLWORK AL.SOLIDARNOŚCI 117 LOKAL 412, IV PIĘTRO, WARSZAWA (WEJŚCIE OD AL. JANA PAWŁA) LUB KONTAKT TELEFONICZNY: 733-003-766 LUB 883-99-302