Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnego doświadczenia klienta w długoterminowych relacjach z nami.
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
Zostań
i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :)
U nas piłka jest po Twojej stronie…
-
udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
-
profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.
Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
-
posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
-
jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
-
jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
-
charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
-
potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
-
posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy oraz do współpracy,
-
chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie samokształcisz,
-
zarażasz pozytywną energią,
-
posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła.
-
owocowe wtorki,
-
wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
-
motywacyjny system premiowy,
-
świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
-
fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
-
realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
-
możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
-
pracę w międzynarodowej organizacji,
-
możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
-
rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy.
Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą.
Dołącz do naszego Zespołu! ...