Responsibilities: answering calls and handling emails in Romanian, informing customers about available products, informing customers about current promotional campaigns, handling complaints and returns, product advisory.
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Kluczowe zadania: Rezerwacja terminów: organizowanie i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, aby zapewnić pacjentom wygodę i dostępność usług; Uzupełnianie danych Pacjentów: wprowadzanie i aktualizowanie informacji o pacjentach w systemie, dbając o precyzję,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 godz.
Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 13 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 godz.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych, doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”, praca na...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...
EcoCar to jedyna firma technologiczna na rynku taxi z polskim kapitałem i z własną, jednorodną flotą nowych samochodów hybrydowych i Mercedesów Vito dla 7 pasażerów. EcoCar oferuje możliwość zamawiania przejazdów na kilometry oraz za z góry umówioną cenę przez aplikację, on-line, telecentrum i IVR pod numerem +48 123456789.
Spółka świadczy usługi w Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. Posiada unikatowy na skalę europejską model biznesowy oraz spójną strategię rozwoju opartą na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych oraz pro klienckim podejściu.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz w odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów naszą ofertą, stale poszerzamy skalę naszego biznesu i do naszego zespołu poszukujemy:
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów
Wprowadzanie celów podróży Klientów do systemu
Bieżąca pomoc Klientom w problemowych sytuacjach
Wymagania:
Zaangażowanie
Wykształcenie minimum średnie
Dyspozycyjność
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Elastyczny czas pracy, zatrudnienie w systemie zmianowym
Responsibilities: answering calls and handling emails in Romanian, informing customers about available products, informing customers about current promotional campaigns, handling complaints and returns, product advisory.
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Kluczowe zadania: Rezerwacja terminów: organizowanie i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, aby zapewnić pacjentom wygodę i dostępność usług; Uzupełnianie danych Pacjentów: wprowadzanie i aktualizowanie informacji o pacjentach w systemie, dbając o precyzję,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 godz.
Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 13 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 godz.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych, doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”, praca na...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...