Concentrix jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami.
Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem?
Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania?
Cenisz sobie atmosferę w pracy?
Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!
Do Twoich zadań będzie wspieranie klientów w rozwiązywaniu trudności: odbieranie połączeń przychodzących, odpowiadanie na maile oraz obsługuja chat-u.
W skrócie: zajmujemy się kompleksową obsługą klientów jednego z najwiekszych sklepów budowlanych w Polsce, bez sprzedaży.
Podczas 2-tygodniowego szkolenia zapewniamy:
- Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
- Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
- Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Szczecinie
- Dostęp do baz wiedzy
To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na:
- rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)
- budowanie wartościowych relacji z pracownikami i klientami
- inwestowanie w rozwój
Docenimy w Twojej kandydaturze:
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Sprawne posługiwanie się językiem polskim,
- Znajomość pakietu Microsoft Office,,
- Zaangażowanie i motywację do pracy,
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
Jeszcze nie wiesz, czy pasujesz?
W pełni to rozumiemy - zatem pozwól nam Cię poznać! :)
- Spokojny sen o lepsze jutro - umowę o pracę na pełny etat już od pierwszego dnia współpracy
- Czas dla rodziny, znajomych i na Twoje pasje - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli
- Benefity, które stanowią dla Ciebie wartość - kafeteria MyBenefit i setki ofert na pewno sprostają Twoim oczekiwaniom - karta sportowa, nowe ubrania, czy wyjazd w góry na weekend?
- Bezpieczeństwo na każdy dzień, czyli prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe
- Szkolenie, na którym razem z nowymi kolegami i koleżankami z pracy zgłębisz tajniki obsługi klienta i zdobędziesz wiedzę o produktach
- Radość z tego, że w CNX możesz być sobą - jest nas ponad 600, a każdy z nas jest inny i to jest super! Po co zawracać sobie głowę dress codem?
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.