Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacja maszyn oraz urządzeń (pralnice, suszarki, zgrzewarki, kotły C.O. i parowe),
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu, szybkie i sprawne usuwanie usterek,
- Informowanie przełożonego o awariach sprzętu, maszyn, instalacji,
- Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne, dokumentowanie pobrania części z magazynu,
- Cykliczne spisywanie danych dotyczących m.in zużycia wody, gazu, energii elektrycznej,
- Utrzymywanie porządku w hydroforni i pomieszczeniach technicznych,
- Kontrolowanie zużycia środków piorących oraz bieżące uzupełnianie braków.
- Wykształcenia min. zawodowego,
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku oraz reagowaniu na awarie,
- Znajomości naprawy maszyn, instalacji wodnych/elektrycznych, elektronik,
- Mile widziane uprawnienia SEP typu E, grupa 1, 2, 3 (jeśli ich nie masz skierujemy Cię na kurs).
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która istnieje na rynku od 25 lat,
- Stałą podstawę + premie,
- Dobre warunki w miejscu pracy (stała temperatura, brak uciążliwego hałasu, kawa, herbata i owoce),
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci), możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikuj.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy