Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. Oddział w Radomiu poszukują kandydata na stanowisko:
Kierownika Wydziału Eksploatacji Sieci
Zakres działań obejmuje:
- Prowadzenie nadzoru nad powierzonym obszarem zadań, poprzez:
- realizację kompleksowych usług sieciowych obejmujące następujące grupy urządzeń:
- linii elektroenergetycznych
- stacyjnych urządzeń i aparatury pierwotnej
- infrastruktury ogólnej (budynki, budowle itd.)
- instalacji i systemów ppoż. i ochrony środowiska
- układów zasilania i urządzeń potrzeb własnych
- udział w okresowej ocenie oraz bieżącej kontroli stanu technicznego obiektów sieci przesyłowej
- uczestnictwo w sporządzaniu rocznego planu eksploatacji
- opracowywanie propozycji zadań remontowych do planu remontów
- udział w opracowywaniu propozycji zadań modernizacyjnych
- opiniowanie dokumentacji technicznych eksploatowanych obiektów i instalacji
- prowadzenie sprawdzeń technicznych oraz uczestnictwie w pracach Komisji Odbioru Technicznego
- wydawanie warunków technicznych jednostkom zewnętrznym oraz nadzór nad realizacją prac w zakresie:
- zagospodarowania terenów znajdujących się w pasach linii lub w ich pobliżu,
- kolizji lub skrzyżowań sieci elektroenergetycznej z innymi obiektami
- wypełnianie obowiązków w zakresie ochrony środowiska nakazanych obowiązującymi przepisami prawa, m.in. uzyskiwanie stosownych pozwoleń, decyzji, sporządzanie sprawozdań, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska itp
- nadzór nad prawidłowością wyposażenia, eksploatacji urządzeń i przestrzegania przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i systemów sygnalizacji pożaru na obiektach sieciowych i w siedzibie Spółki
- przygotowywanie założeń i dokumentacji (PFU) na potrzeby realizacji prac eksploatacyjnych i remontowych
- bieżące usuwanie usterek/awarii urządzeń i systemów
- uczestnictwo w pracach Komisji Badania Zakłóceń
- wsparcie techniczne dla realizacji zadań inwestycyjnych z fazy przygotowania i realizacji poprzez:
- opiniowanie dokumentacji budowlanej i wykonawczej
- współpracę z Inżynierem Kontraktu
- udział w realizacji sprawdzeń technicznych, odbiory zrealizowanych prac
- udział w uruchomieniach urządzeń i instalacji
- opiniowanie dokumentacji w fazie przedinwestycyjnej
- tworzenie założeń technicznych dla nowych zadań inwestycyjnych
- sprawowanie nadzoru nad obsługą urządzeń zasilających budynki siedziby Spółki
- Organizowanie i koordynowanie wykonawstwa prac eksploatacyjnych i napraw awaryjnych na powierzonych obiektach sieci przesyłowej w zakresie podpisanych umów i zleceń
- Współpraca z organami kontroli i nadzoru przy okresowych kontrolach obiektów, organami samorządowymi i państwowymi, osobami fizycznymi i prawnymi w zakresie egzekwowania zapisów zawartych umów
- Opracowywania analiz kosztów eksploatacji obiektów sieciowych
- Realizacja zadań wynikających z systemu Asset Management
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego w specjalności elektroenergetyka, elektrotechnika lub pokrewne
- Co najmniej 5-letniego stażu pracy przy eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych
- Dobrej znajomości zagadnień z zakresu budowy i eksploatacji:
- linii przesyłowych
- rozdzielni WN i NN (110kV, 220kV, 400kV)
- układów potrzeb własnych stacji elektroenergetycznych
- infrastruktury ogólnostacyjnej w tym instalacji p.poż
- Dobrej znajomości zagadnień z zakresu technicznych i prawnych aspektów ochrony środowiska przy urządzeniach elektroenergetycznych
- Dobrej znajomości zagadnień z zakresu gospodarowania składnikami majątku sieciowego
- Dobrej znajomości zasad organizacji bezpiecznej pracy w energetyce
- Umiejętności zarządzania zespołem ludzkim
- Radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych
- Dyspozycyjności
- Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
- Świadectwa kwalifikacji grupa E i D bez ograniczenia napięcia