Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Kierownika projektów tłumaczeniowych

Kierownika projektów tłumaczeniowych

Translavic Polska sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
6010 dni temu

Ogłoszenie numer: 45226, z dnia 2008-06-10

Translavic Polska sp. z o.o.

Biuro tłumaczeń Translavic Polska sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 74a 50-020 Wrocław zatrudni:

Kierownika projektów tłumaczeniowych

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

  • Sprawna koordynacja pracy zespołu tłumaczy i weryfikatorów mająca na celu uzyskanie wysokiej jakości tłumaczenia
  • Efektywna komunikacja z zespołem projektowym oraz ze zleceniodawcami
  • Właściwe sygnalizowanie i rozwiązywanie problemów w trakcie realizacji projektu
  • Wyznaczanie odpowiednich terminów dostarczania wymaganych materiałów, dobre planowanie
  • Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji związanej z projektem
  • Przydzielanie zadań tłumaczom, weryfikatorom i innym członkom zespołu o odpowiedniej specjalizacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w biurze tłumaczeń
  • Zdolność płynnego komunikowania się w j. angielskim i j. polskim
  • Zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Asertywność
  • Umiejętność wykonywania kilku zadań równocześnie oraz ustalania priorytetów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość programów SDL Trados i SDLX

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dobre warunki zatrudnienia
  • Miłą atmosferę w profesjonalnym zespole
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
Wybrany kandydat rozpocznie pracę na czas określony (przynajmniej 6 miesięcy) w naszym biurze w Markelo, w Holandii, a po tym okresie uzyska możliwość zatrudnienia w biurze we Wrocławiu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.