Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownika ds. Sieci Placówek Medycznych

Grupa Neuca
Poznań
praca stacjonarna
4004 dni temu

Obecnie w związku w rozwojem segmentu usług medycznych
do naszego zespołu poszukujemy:



Kierownika ds. Sieci Placówek Medycznych
Miejsce pracy: Poznań Numer referencyjny: KPM/09


Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • współtworzenie strategii rozwoju sieci w podległym regionie,
  • poszukiwanie dogodnych lokalizacji pod otwarcie nowych przychodni,
  • wyszukiwanie przychodni pod akwizycję,
  • analizę i ocenę działań konkurencji,
  • bieżącą analizę rynku,
  • realizację budżetu w podległym regionie,
  • zarządzanie przychodniami poprzez podległe struktury,
  • zapewnienie ciągłości poprawnego funkcjonowania przychodni,
  • wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie standardów pracy podległych placówek,
  • kontraktowanie usług medycznych z podwykonawcami zewnętrznymi,
  • rekomendowanie i wdrażanie nowych usług.
Od kandydatów oczekujemy:
  • min. 3-letniego doświadczenia w pracy na rzecz sieci przychodni,
  • doświadczenia w zarządzaniu personelem placówek medycznych,
  • ponadprzeciętnej znajomości rynku przychodni w swoim regionie,
  • doświadczenia we współpracy z instytucjami zewnętrznymi (m.in. NFZ, Sanepid),
  • umiejętności budowania relacji biznesowych,
  • umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
  • silnej orientacji na cel,
  • pasji w zarządzaniu zespołem,
  • gotowości do podejmowania samodzielnych decyzji.
Oferujemy:
  • udział w unikatowym projekcie budowy sieci przychodni przez Grupę Neuca,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
  • zdobywanie doświadczenia w profesjonalnym i przyjaznym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz silnie motywujący system bonusowy,
  • bogaty pakiet benefitów.

 

Na dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NEUCA SA zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883."
 

Poznaj

Grupa Neuca

NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.

Podobne oferty

  • Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...