SEPHORA jest już od wielu lat liderem na rynku polskim, a będąc częścią koncernu LVMH uczestniczy w jego światowym sukcesie w branży wyrobów luksusowych. SEPHORA to pracodawca międzynarodowy, obecny przede wszystkim w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. W Polsce jesteśmy już od 1999 roku, a dzisiaj mamy 88 perfumerii w największych miastach Polski i zatrudniamy ponad 950 osób.
Obecnie poszukujemy do naszych perfumerii w Kielcach, Warszawie, Szczecinie i Łodzi kandydatów na stanowisko:
- realizowanie planów sprzedaży zgodnie z założonym budżetem
- dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
- rekrutacja, motywowanie, ocena i szkolenie zespołu (8-10 osób)
- koordynowanie akcji wspierających sprzedaż na terenie perfumerii
- zarządzanie kosztami perfumerii
- nadzorowanie reguł konceptu firmy i procedur w perfumerii
- minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w międzynarodowej firmie detalicznej o najwyższych standardach obsługi klienta
- doświadczenia w kierowaniu min.kilkuosobowym zespołem
- pracy na wielu wskaźnikach biznesowych
- wykształcenia wyższego (może być w toku)
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- przedsiębiorczości i samodzielności
- wysokich zdolności interpersonalnych
- optymizmu, pozytywnego nastawienia do innych, naturalnego uśmiechu i zarażania innych pozytywną energią
SEPHORA wspiera na co dzień tych, którzy poszukują wyzwań, a kariera w SEPHORA to wykorzystanie unikalnej szansy rozwoju zawodowego w firmie kładącej szczególny nacisk na inicjatywę, pasję, wolność, emocje, doskonałość i odwagę. Naszym profilowym kandydatom gwarantujemy pracę, która stanie się ich pasją, dynamiczny rozwój w międzynarodowej organizacji oraz bogaty i konkurencyjny pakiet socjalny.