jeden człowiek, jedna kawa, jedno miejsce.
Kliknij poniżej, aby poznać nas lepiej.
Kierownik Zmiany w kawiarni Starbucks jest odpowiedzialny za jeden z dwóch obszarów: Product lub Facility. Product Manager dba o najwyższą jakość produktów i stoi na straży standardów ich przygotowywania. Planuje dostawy, analizuje sprzedaż oraz osiągane wyniki. Rolą Facility Managera jest czuwanie nad tym, aby kawiarnia prezentowała się z jak najlepszej strony. Dba on o przestrzeganie standardów czystości, poprawne działanie sprzętu znajdującego się w kawiarni oraz buduje relacje z konserwatorami. Planuje również koszty stałe oraz analizuje osiągane wyniki. Kierownicy Zmiany prowadzą szkolenia dla Partnerów dotyczące ich obszarów odpowiedzialności, a także prowadzą zmianę i pracują za barem, codziennie dbając o jak najlepszą atmosferę.
Pakiet profesjonalnych szkoleń i realną możliwość
rozwoju w strukturze firmy AmRest
- Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb
- Bogaty pakiet kafeteryjny: wybieraj spośród setek świadczeń (MultiSport, MyBenefit, ubezpieczenie i wiele innych).
- Twoje ulubione produkty Starbucks, KFC, Pizza Hut oraz Burger King w bardzo atrakcyjnych cenach
- Raz na 2 tygodnie paczkę ulubionej kawy Starbucks
- Premie za polecanie przyjaciół
- A dla ceniących rozrywkę - liczne imprezy dla naszych Partnerów!
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem lub w prowadzeniu samodzielnych projektów, lub związane z działalnością w organizacjach studenckich
- Elastyczności, pomysłowości
- Nastawienia na naukę i rozwój osobisty
- Zdolności analitycznych
- Znajomości j. angielskiego
Poznaj
AmRest sp. z o.o.
AmRest to firma prowadząca najsłynniejsze sieci gastronomiczne na całym świecie. Nasze marki w Europie Środkowej to KFC, Pizza Hut, Burger King oraz Starbucks. Zarządzamy ponad 1000 restauracji i kawiarni, zatrudniając blisko 20 tys. pracowników. Każdego dnia, poprzez naszą kulturę „Bring Fun to Life!” dostarczamy naszym klientom wyborne smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.