Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zmiany w Call Centre

manBase S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4267 dni temu

manBase- innowacyjna firma wspierająca procesy rekrutacyjne dla swojego Klienta, firmy Eurolot SA, która jest regionalną linią lotniczą w Polsce, która przewozi blisko 1 mln pasażerów i wykonuje blisko 28 000 rejsów rocznie.

Kierownik Zmiany w Call Centre
Miejsce pracy: Warszawa
  • Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta i dbałość o przestrzeganie standardów obsługi
  • Zarządzanie bieżącą pracą call centre, organizacja pracy i ustalanie priorytetów
  • Podejmowanie decyzji dotyczących zwiększenia / zmniejszenia obsady (optymalizacja zasobów)
  • Podejmowanie decyzji w sytuacjach niestandardowych na podstawie OWP i procedur Eurolot
  • Organizacja pracy i utrzymywanie kontaktu z Centrum Operacyjnym Eurolot w przypadku nieregularności
  • Wsparcie techniczne dla konsultantów z zakresu przepisów i warunków przewozu Eurolot oraz działania systemu rezerwacyjnego
  • Przekazywanie konsultantom informacji o nowych produktach i usługach
  • Propozycje zmian i usprawnień do procedur, raportowanie wyników
  • Minimum roczne doświadczenie w call centre lub dziale obsługi klienta na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • Znajomość procesów obsługi telefonicznej Klientów
  • Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą
  • Znajomość zasad funkcjonowania Call Centre
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysokie zdolności interpersonalne
  • Entuzjazm i chęć podejmowania wyzwań;
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu
  • Inicjatywa w działaniu
  • Gotowość do pracy zmianowej i w weekendy
  • Stabilność zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego w pasjonującej branży
  • Pakiet socjalny
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...