manBase- innowacyjna firma wspierająca procesy rekrutacyjne dla swojego Klienta, firmy Eurolot SA, która jest regionalną linią lotniczą w Polsce, która przewozi blisko 1 mln pasażerów i wykonuje blisko 28 000 rejsów rocznie.
Kierownik Zmiany w Call Centre
Miejsce pracy: Warszawa
- Utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta i dbałość o przestrzeganie standardów obsługi
- Zarządzanie bieżącą pracą call centre, organizacja pracy i ustalanie priorytetów
- Podejmowanie decyzji dotyczących zwiększenia / zmniejszenia obsady (optymalizacja zasobów)
- Podejmowanie decyzji w sytuacjach niestandardowych na podstawie OWP i procedur Eurolot
- Organizacja pracy i utrzymywanie kontaktu z Centrum Operacyjnym Eurolot w przypadku nieregularności
- Wsparcie techniczne dla konsultantów z zakresu przepisów i warunków przewozu Eurolot oraz działania systemu rezerwacyjnego
- Przekazywanie konsultantom informacji o nowych produktach i usługach
- Propozycje zmian i usprawnień do procedur, raportowanie wyników
- Minimum roczne doświadczenie w call centre lub dziale obsługi klienta na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- Znajomość procesów obsługi telefonicznej Klientów
- Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą
- Znajomość zasad funkcjonowania Call Centre
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Entuzjazm i chęć podejmowania wyzwań;
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, pracy pod presją czasu
- Inicjatywa w działaniu
- Gotowość do pracy zmianowej i w weekendy
- Stabilność zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego w pasjonującej branży
- Pakiet socjalny