Ogłoszenie numer: 896229, z dnia 2015-12-03
Platinum Residence jest spółką funkcjonującą na rynku od stycznia 2010 roku. Jest jedynym w swoim rodzaju projektem, oferującym 5-gwiazdkową usługę wynajmu apartamentów w Warszawie. Dla naszych gości oferujemy 400 luksusowych, w pełni wyposażonych apartamentów.
W związku z intensywnym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Kierownik Zmiany Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży
- dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych
- pełna kontrola wykonania obowiązków recepcji wszystkich pracowników swojej zmiany
- przekazywanie swojej wiedzy i umiejętności nowym pracownikom
- kontrola przepływu gotówki przez recepcję
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość programu OPERA lub FIDELIO
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność, samodzielność
Oferujemy
- umowę o pracę
- pracę w miłym i profesjonalnym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.