Firma zarządzająca wynajmem mieszkań w Warszawie.
Kierownik zmiany ds. utrzymania czystości
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
Twój zakres obowiązków
- Pomoc Kierownikowi Zespołu ds. Utrzymania Czystości w zarządzaniu działem dla zapewnienia maksymalnej satysfakcji gości,
- Pomoc przełożonemu w planowaniu tygodniowego grafiku i harmonogramów pracy,
- Dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, itp.).,
- Dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów,
- Profesjonalna i skuteczna obsługa gości,
- Aktywne działania na rzecz poprawy satysfakcji i komfortu gości,
- Współpraca z innymi działami hotelu zapewniająca efektywny przepływ informacji,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Zarządzanie podległym zespołem sprzątającym,
- Prowadzenie książki sprzątań , rozliczanie ekipy sprzątającej,
- Dbanie o dostawy środków czystość i wyposażenia pokoi.
Nasze wymagania
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
- Gotowość i brak przeciwwskazań do pracy fizycznej,
- Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym),
- Wysoka kultura osobista,
- Sumienność i dokładność,
- Zaangażowanie, optymizm, pozytywne podejście,
- Samodzielność.
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Aktualne orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Ciągły rozwój, możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- Pracę w dynamicznym zespole.