Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3453 dni temu

 

Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:


Kierownik Zespołu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: P/KW/02/15/Warszawa


Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie prawidłowej pracy działu,

  • prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązańw ramach telefonicznej obsługi klienta,

  • sporządzanie zestawień,rankingów zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległych pracowników,

  • opracowywanie i opiniowanie dokumentacji, procedur niezbędnych do poprawnego działania call center,

  • możliwość testowania nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu,

  • kontrolę przeprowadzanych szkoleń dla pracowników podległego wydziału,

  • zarządzanie podległym zespołem (koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych pracowników),

  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz współpracę z innymi jednostkami Banku.

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe min. licencjat w kierunku bankowość, finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie administracją,

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości lub obsłudze klienta na stanowiskach lidera, managera, kierownika (mile widziane w obszarze call center),

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • wiedza z zakresu prawa bankowego oraz znajomość produktów banku,

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel,

  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,

  • nastawienie na realizację celów,

  • elastyczność oraz łatwość odnajdowania się w zmieniającym się środowisku pracy.

Oferujemy:
  • pracę w dynamicznym środowisku pracy,

  • stabilne zatrudnienie,

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • udział w różnorodnych akcjach funduszu socjalnego,

  • dofinansowanie do karty Multisport.




Getin Noble Bank to bank uniwersalny, dysponujący bogatą ofertą usług finansowych dostosowanych do potrzeb klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji.
Na rynku jesteśmy znani jako Getin Bank wyspecjalizowany w bankowości detalicznej i firmowej, Getin Business dedykowany do obsługi sektora korporacyjnego oraz Noble Bank skierowany do klientów private bankingu.

Zapraszamy także na: www.nabankdynamiczni.pll
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.