Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:
-
planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie prawidłowej pracy działu,
-
prowadzenie projektów dotyczących wprowadzania nowych produktów oraz rozwiązańw ramach telefonicznej obsługi klienta,
-
sporządzanie zestawień,rankingów zmierzających do wzrostu efektywności pracy podległych pracowników,
-
opracowywanie i opiniowanie dokumentacji, procedur niezbędnych do poprawnego działania call center,
-
możliwość testowania nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu,
-
kontrolę przeprowadzanych szkoleń dla pracowników podległego wydziału,
-
zarządzanie podległym zespołem (koordynowanie, nadzorowanie pracy podległych pracowników),
-
dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz współpracę z innymi jednostkami Banku.
-
wykształcenie wyższe min. licencjat w kierunku bankowość, finanse, ekonomia, prawo, zarządzanie administracją,
-
min. 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości lub obsłudze klienta na stanowiskach lidera, managera, kierownika (mile widziane w obszarze call center),
-
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
-
wiedza z zakresu prawa bankowego oraz znajomość produktów banku,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel,
-
komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,
-
nastawienie na realizację celów,
-
elastyczność oraz łatwość odnajdowania się w zmieniającym się środowisku pracy.
-
pracę w dynamicznym środowisku pracy,
-
stabilne zatrudnienie,
-
możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,
-
prywatną opiekę medyczną,
-
udział w różnorodnych akcjach funduszu socjalnego,
-
dofinansowanie do karty Multisport.