Innowacyjna firma z 17 - letnim doświadczeniem
w branży Marketingu Bezpośredniego o specjalności Marketing Relacji,
wspierająca w rozwoju i osiąganiu sukcesów Liderów wielu branż
Poszukujemy Kandydatów do Działu Contact Center, pasjonatów z doświadczeniem w efektywnym zarządzaniu Zespołami, na stanowisko:
Kierownik Zespołu
Miejsce pracy: Lublin
Do zadań w/w osób będzie należała praca nad jakością i efektywnością oraz zarządzanie powierzoną grupą Konsultantów Telefonicznych.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w Call Center
- Praktyczna znajomość technik telesprzedaży
- Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i Zespołu
- Ukierunkowanie na osiąganie wysokiej jakości i efektywności pracy Zespołu
- Silna motywacja do dalszego rozwoju zawodowego i osiągania ambitnych celów
W zamian oferujemy:
- Cykliczne szkolenia i bieżący coaching
- Zarządzanie Projektami dla liderów z różnych branż
- Pracę w młodym dynamicznym Zespole i miłej atmosferze
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Wielostopniową ścieżkę kariery i pomoc w realizacji celów zawodowych i prywatnych
Do wysyłanych aplikacji prosimy o dopisanie następującej treści klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883)”.