Kierownik Zespołu Zakupów R&D i Licencyjnych [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Tworzenie i realizacja strategii zakupowych dla całej kategorii zakupów R&D i produktów gotowych (odczynniki i materiały laboratoryjne, CAPEX, usługi badawczo-rozwojowe, badania kliniczne, usługi rejestracyjne, produkty gotowe), zarządzanie klientami wewnętrznymi i zarządzanie dostawcami.
- Identyfikacja i wdrażanie usprawnień i działań podnoszących efektywność i jakość w zarządzanych kategoriach zakupowych.
- Prowadzenie projektów optymalizacyjnych w obszarze zakupów.
- Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwijania zespołu, zarządzania ryzykiem, zadaniami i priorytetami, monitoring celów.
- Zarządzanie procesem zakupowym: analiza wydatków i udział w tworzeniu budżetów, analiza i monitoring rynku, określenie strategii i harmonogramu działań, przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, wybór dostawcy i negocjacje, tworzenie zamówień i zawieranie umów.
- Budowanie relacji biznesowych i prowadzenie okresowych przeglądów biznesowych z dostawcami produktów gotowych
- Zarządzanie kontraktami m.in. monitoring terminów obowiązywania umów oraz ich aktualizacja, prolongacja i terminacja umów, negocjowanie warunków umowy, tworzenie baz danych, cenników i katalogów.
- Współpraca i skuteczne zarządzanie dostawcami.
- Terminowa realizacja procesów zakupowych.
Co jest dla nas ważne?
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie.
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów (preferowane R&D)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w zarządzaniu umowami handlowymi.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel).
- Doświadczenie w tworzeniu strategii zakupowych i zarządzaniu kategorią.
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów.