Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
-
zarządzanie zespołem, nadawanie priorytetów w czynnościach realizowanych przez pracowników i organizacja pracy zespołu
-
organizowanie cyklicznych spotkań indywidualnych i zespołowych
-
zarządzanie administracją personalną pracowników
-
uczestniczenie w projektach
-
aktualizację narzędzi i procedur wykorzystywanych w pracy zespołu
-
wprowadzanie i kontrolę usprawnień
-
opiniowanie materiałów i dokumentów analitycznych dotyczących projektów
-
ustalanie potrzeb szkoleniowych pracowników oraz organizację zaakceptowanych szkoleń
-
przygotowywanie raportów i materiałów dot. efektywności pracy zespołu
-
wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, marketing)
-
minimum 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
-
doświadczenia w zarządzaniu zespołami back office
-
umiejętności zarządzania zespołem, motywowania, delegowania i rozliczania zadań
-
dobrej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)
-
nastawienia na efektywność pracy swojej i pracowników
-
umiejętności zarządzania zespołem i rozwiązywania problemów
-
umiejętności budowania relacji
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: COB/KZWB/07/16/Wrocław w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.