Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik zespołu (w contact center)

LeasingTeam Professional
mazowieckie, Warszawa - Mokotów
praca stacjonarna
1589 dni temu
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik zespołu (w contact center)
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Nr ref.: 0034211
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zepsułem 10-12 konsultantów;
  • Merytoryczne wsparcie pracy zespołu;
  • Tworzenie grafików pracy zespołu;
  • Weryfikacja pracy zespołu;
  • Dbałość o prawidłową jakoś obsługi klientów;
  • Raportowanie pracy podległego zespołu.
Oczekiwania:
  • Min. pół roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem - warunek konieczny;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji - warunek konieczny;
  • Znajomość specyfiki pracy call center/obsługi klienta;
  • Otwartość oraz komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych;
  • Nastawienie na osiąganie jak najlepszych wyników;
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeń - lecz nie jest to warunek konieczny;
  • Mile widziana znajomość drugiego języka obcego (prócz jęz. angielskiego).
Oferta:
  • Umowa o pracę (cały etat);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie +premie kwartalne;
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmie z branży ubezpieczeń;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe, zniżki na ubezpieczenia owocowe dni :)
  • Szeroki pakiet szkoleń;
  • Lokalizacja: Warszawa - Mokotów (okolice Galerii Mokotów).
www.ltprofessional.pl
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...