Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/170/04/2017
Główne zadania:
• codzienna eksploatacja techniczna (w tym administrowanie, przetwarzanie i utrzymywanie baz danych) aplikacji i oprogramowania
• usuwanie incydentów i współudział w rozwiązywaniu problemów
• monitorowanie jakości realizowanych usług oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku obniżenia wymaganego ich poziomu
• bieżąca analiza rynku pod kątem możliwości i efektywności wdrażania w Banku rozwiązań w zakresie bankowości elektronicznej
• udział w testowaniu i wdrażaniu aplikacji i oprogramowania oraz ich zmian
• opracowywanie propozycji optymalizacji i rozbudowy aplikacji oraz ich wdrażanie
• prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej aplikacji, oprogramowania i narzędzi wspomagających
• prowadzenie ewidencji eksploatowanych w Zespole aplikacji i oprogramowania
• zapewnianie efektywnego serwisowania aplikacji i oprogramowania, w tym poprzez udział w usuwaniu skutków awarii i przywracaniu aplikacji do stanu normalnej pracy oraz współpraca w tym zakresie z dostawcami zewnętrznymi
• świadczenie specjalistycznego wsparcia użytkownikom, przygotowywanie propozycji w zakresie planowania wydatków dotyczących wdrażania i eksploatacji aplikacji oraz oprogramowania w zakresie działania Zespołu
• wsparcie działań struktur kryzysowych tworzonych na potrzeby awarii systemu informatycznego Banku,
• udział we wdrażaniu nowych technologii informatycznych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego preferowany kierunek: informatyka
• wiedzy z obszaru IT popartej min. 5-letnim doświadczeniem na analogicznym stanowisku
• doświadczenia w zarządzaniu projektami wdrożeń lub rozwoju aplikacji IT
• doświadczenia w prowadzeniu projektów IT w zakresie bankowości elektronicznej
• znajomości nowoczesnych technologii informatycznych, procesów i metodyk wytwórczych oprogramowania
• umiejętności administracji systemami GNU/Linux
• umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy
• znajomości serwerów protokołu http: Apache lub Nginx
• znajomości języków skryptowych Bash, Perl lub Python
• znajomość popularnych protokołów internetowych m.in. TCP/IP, HTTP, SMTP, POP3, SNMP
• znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej
• umiejętności szybkiego pozyskiwania i przyswajania wiedzy, samodzielności i inicjatywy
• mile widziana znajomość: systemów kontroli wersji Subversion, Git, koncepcji ESB, SOA
• samodzielności w działaniu i właściwego wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań
• umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności podejmowania decyzji
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.