Getin Noble Bank S.A. poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do pracy na stanowisko:
Kierownik Zespołu Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: P/KZU/03/15/Warszawa
Przedmiotem działania Zespołu jest:
- rejestracja polis ubezpieczenia nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych;
- sporządzanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów związane z problematyką ubezpieczeniową;
- monitorowanie warunku ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych;
- rejestracja szkód powstałych na nieruchomości będącej zabezpieczeniem kredytu;
- obsługa rezygnacji z ubezpieczeń;
- rozliczanie rejestrów z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi;
- współpracę z innymi jednostkami Banku;
- realizacja procesu po zgonie Kredytobiorcy – weryfikacja dokumentów oraz zapisanie w systemach bankowych informacji o zgonie Kredytobiorcy i znanych spadkobiercach.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kierowanie zespołem zapewniające realizacje przydzielonych zadań;
- planowanie i organizowanie pracy członków Zespołu;
- kontrolowanie wyników pracy członków Zespołu;
- sporządzanie informacji i raportów z realizacji zadań Zespołu;
- analizowanie bieżących i przyszłych potrzeb oraz opracowywanie propozycji zmian dla Zespołu;
- stały monitoring procesów oraz zapewnianie ich prawidłowego funkcjonowania;
- dbanie o wysoką jakość regulacji istniejących oraz wdrażanych;
- analizę reklamacji dot. obsługi posprzedażowej kredytów hipotecznych dotyczących Zespołu;
- współpracę z zespołami funkcjonującymi w obszarze oraz innymi departamentami Banku;
- udzielanie wsparcia dla managerów w zakresie analizy niestandardowych zdarzeń;
- dbanie o rozwój indywidualny członków Zespołu;
- kontrole ryzyka kredytowego i operacyjnego w ramach zadań Zespołu.
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia min. 2 lat pracy w banku lub innej instytucji finansowej;
- znajomości obsługi posprzedażowej kredytów hipotecznych;
- samodzielności i kreatywności w myśleniu i działaniu;
- umiejętności podejmowania decyzji, przejmowania inicjatywy i delegowania zadań;
- umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych i radzenia sobie z emocjami;
- dobrej organizacji pracy;
- zaangażowania w wykonywaną pracę; motywacji do działania;
- odporności na stres;
- dążenia do własnego rozwoju zawodowego;
- dobrej znajomości pakietu MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub koordynatora;
- znajomość aplikacji DEF 3000;
- doświadczenie w zarządzaniu procesami;
- wykształcenie kierunkowe z zakresu bankowości/ekonomii/prawa/zarządzania lub pokrewnych.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia;
- prywatną opiekę medyczną;
- dofinansowanie do karty Multisport;
- możliwość rozwoju w ramach struktury jednostki oraz Banku.