Polski Prąd S.A. to niezależny sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, który stawia sobie za cel zrozumienie i spełnienie potrzeb Klientów w całym obszarze gospodarki energetycznej przedsiębiorstwa. Opracowujemy, dostarczamy i wdrażamy kompleksowe rozwiązania z zakresu poprawy efektywności energetycznej i użytkowania energii elektrycznej.
Fundamentem naszej strategii jest Zespół!
Polski Prąd S.A. tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem zdobytym na polskim rynku energii.
Kultura organizacyjna w naszej firmie oparta jest na uczciwości, szacunku i otwartości. Jednym z priorytetów Polskiego Prądu S.A. jest dbałość i podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz ich rozwój zawodowy. Mamy jasną wizję przyszłości: chcemy być najlepszym miejscem do pracy dla ludzi, którzy podzielają naszą pasję i razem zapewniają najwyższą wartość dla naszych klientów.
Obecnie ze względu na dynamiczny rozwój poszukujemy specjalistów na stanowisko:
i Obsługi Klienta
- Planowanie oraz nadzór nad pracą zespołu ds. Telesprzedaży oraz Telefonicznej Obsługi Klienta ( około 10 osób)
- Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych oraz związanych z jakością i efektywnością obsługi Klienta
- Wdrażanie nowych pracowników
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów
- Efektywne zarządzanie zespołem, dbałość o motywację i rozwój zawodowy podległych pracowników
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących obszarów działalności obsługi Klienta w zakresie realizacji celów KPI
- Doskonalenie umiejętności sprzedażowych Doradców Klienta poprzez organizację spotkań rozwojowych, grupowych i indywidualnych, a także warsztatów związanych z różnymi technikami sprzedaży
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem telesprzedaży
- Doświadczenia w zakresie telefonicznej sprzedaży energii elektrycznej
- Kompetencji liderskich
- Doświadczenia w zarządzaniu infolinią (ruch przychodzący i akcje wychodzące)
- Znajomości wskaźników efektywności w centrach telefonicznej obsługi Klientów
- Doskonałych umiejętności negocjacyjnych oraz sprzedażowych
- Systematycznej aktywności na zaplanowanym poziomie
- Charyzmy, samodyscypliny, zaangażowania i doskonałej organizacji pracy
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Dużą samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów
- Wynagrodzenie podstawowe + premia od wyników pracy zespołu
- Prywatną opiekę medyczną
- Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie
- Rozwijanie umiejętności w zarządzaniu zespołem
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- Gruntowne wsparcie merytoryczne