Innowacyjna firma z 17 - letnim doświadczeniem
w branży Marketingu Bezpośredniego o specjalności Marketing Relacji,
wspierająca w rozwoju i osiąganiu sukcesów Liderom wielu branż
zatrudni osobę na stanowisko:
Kierownik Zespołu Szkoleń
Miejsce pracy:
- Planowanie , opracowanie i wdrażanie strategii szkoleń dla Spółki a w szczególności dla Działu Contact Center
- Tworzenie nowych programów i projektów szkoleniowych
- Nadzór nad rozwojem Pracowników każdego szczebla ze szczególnym uwzględnieniem Konsultantów Telefonicznych
- Dbanie o efektywność sprzedażową Konsultantów Telefonicznych
- Zarządzanie zespołem Trenerów
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
- Coaching
- Wyższego wykształcenia kierunkowego,
- Minimum rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem Trenerów potwierdzonego sukcesami
- Min 2 letniego doświadczenia Trenerskiego
- Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych
- Doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu programów szkoleniowo - rozwojowych
- Praktycznej znajomości najnowszych metod szkoleniowych
- Rozumienia procesów szkoleniowych w branży call i contact center
- Bardzo dobrego rozumienia procesów sprzedaży i budowania relacji
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Ukończone kursy trenerskie będą dodatkowym atutem
- Ambitną i pełną wyzwań pracę z ciekawymi ludźmi,
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia biznesowego i szkoleniowego
- Uczestnictwo w realizacji innowacyjnych projektów
- Możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych
- Rozwój zawodowy,
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie + premię powiązaną z efektami pracy,
- Pomoc w realizacji własnych celów życiowych,