Marka ASAJ istnieje na polskim rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. ASAJ to największa sieć hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce. Firma posiada 15 filii stacjonarnych, dwa internetowe sklepy detaliczne a także internetową platformę sprzedaży biznesowej . Zatrudnia ponad 300 wykwalifikowanych Pracowników.
Od 2003 r. ASAJ jest członkiem elitarnej grupy zakupowej FEGIME - organizacji skupiającej około 230 niezależnych hurtowni z 18 krajów Europy. Szczycimy się wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi: instalatorów, dużych firm wykonawstwa elektrycznego i budowlanego, organizacji handlowych – dystrybucji, inwestorów oraz klientów detalicznych. Potwierdzeniem naszej pozycji i biznesowej rzetelności są osiągane przez firmę wyniki oraz zdobywane prestiżowe nagrody m. in.: „Gazele Biznesu”, „Dobry Płatnik” i „Rzetelny w Biznesie”.
ASAJ to odpowiedzialny i rzetelny partner w biznesie!
Sukces, jaki osiągamy, to efekt ponad 25 lat doświadczenia rynkowego, naszej pasji i indywidualnego podejścia.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- zarządzanie i nadzorowanie obsługi Klienta oraz sprzedaży w zespole detalicznym
- wsparcie sprzedaży i obsługi Klienta
- odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów sprzedażowych
- aktywne zarządzanie zespołem detalicznym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji i skuteczności powierzonych zadań
- motywowanie pracowników do realizacji powierzonych zadań
- odpowiedzialność za merchandising, realizację firmowych promocji oraz dostępność towaru na półce
- udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym (min. 5 osób)
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym, handlowym
- znajomość procesów i technik sprzedaży
- mile widziane wykształcenie elektryczne lub techniczne
- znajomość branży elektrotechnicznej lub pokrewnej będzie dodatkowym atutem
- ważne prawo jazdy kat B
- atrakcyjne wynagrodzenie (gwarantowana podstawa + premia)
- umowę o pracę
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju kariery zawodowej m.in. poprzez awanse wewnętrzne
- rozwój wiedzy i umiejętności dzięki szkoleniom organizowanym przez firmę lub jej partnerów biznesowych
- dużą swobodę działania
- narzędzia do pracy: laptop, telefon