Mubi to porównywarka ubezpieczeń, która pozwala szybko znaleźć najtańszą składkę ubezpieczenia samochodu. Klienci mogą zakupić samodzielnie polisę przez stronę oraz telefonicznie z pomocą naszych agentów. Naszą misją jest pomaganie klientom i wspieranie ich w razie m.in. konieczności wprowadzenia zmian do zakupionej polisy. Stawiamy przede wszystkim na działania frontem do klienta, dlatego jakość obsługi jest dla nas niezwykle ważna. Obecnie poszukujemy osoby, która obejmie pieczę nad Zespołem Serwisowym.
Kierownik Zespołu Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie i nadzorowanie procesu realizacji reklamacji, w tym sposobu rozwiązania sprawy, czasu realizacji i jakości mających na celu zapewnienie jak najlepszej obsługi i zadowolenia klientów,
- Ścisła współpraca z innymi zespołami i działami w firmie,
- Usprawnianie narzędzi, procesów i działania w zespole, w celu zwiększenia wydajności i efektywności zespołu ds. reklamacji,
- Szkolenia zespołu;
- Czynny udział w realizacji trudnych reklamacji,
- Kontakt z partnerami zewnętrznymi,
- Sporządzanie bieżącej dokumentacji, dotyczącej procesów reklamacyjnych, a także przygotowanie raportów wraz z analizą działania zespołu,
- Badane jakości załatwianych spraw i odpowiedzi,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w zespole i dobrą atmosferę.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów,
- Zdolności analityczne,
- Obsługa programów MS Word; MS Excel, Power Point.
Mile widziane:
- Wiedza nt. ubezpieczeń komunikacyjnych,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem ds. obsługi posprzedażowej.
- Praca w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Kartę Multisport oraz pakiet Ubezpieczeń Grupowych,
- Przejrzystą ścieżkę wdrożenia,
- Pracę w trybie zdalnym albo w biurze w Lublinie lub Warszawie.