Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Data rozpoczęcia pracy: czerwiec 2015
-
Nadzór i zarządzanie Zespołem Pierwszej Linii Wsparcia;
-
Monitorowanie i usprawnianie procesów w ramach świadczonych usług wsparcia IT;
-
Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów w zakresie świadczonej usługi ;
-
Tworzenie, wdrożenie i utrzymanie standardów najwyższej jakości obsługi wsparcia IT;
-
Współpraca z użytkownikami i dostawcami oprogramowania;
-
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników z zakresu działania
i eksploatacji systemów informatycznych; -
Bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów użytkowników systemów IT.
-
Doświadczenia w pracy na Pierwszej Linii Wsparcia;
-
Umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu;
-
Doświadczenie w zarządzaniu procesami;
-
Bardzo dobre zdolności organizacyjne, analityczne oraz planistyczne;
-
Umiejętność podejmowania ważnych decyzji (także pod presją czasu, w sytuacjach awaryjnych);
-
Nastawienie na relacje, współpracę z różnymi osobami (klienci, współpracownicy, zespół).
-
Język angielski w stopniu komunikatywnym.
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub w oparciu o własną działalność gospodarczą;
-
Możliwość długofalowej współpracy;
-
Możliwość realizacji określonej przez kandydata wizji i ścieżki kariery;
-
Pracę z najnowocześniejszymi technologiami na rynku;
-
Możliwość wdrażania własnych pomysłów;
-
Partnerską atmosferę pracy oraz otwartą komunikacje.