Nie jesteśmy typową instytucją państwową. Działamy skutecznie, jak najlepsze firmy komercyjne. Naszym celem jest tworzenie Państwa przyjaznego ludziom w oparciu o nowe technologie. Nasz zespół to programiści z doświadczeniem i sukcesami w firmach prywatnych.
Nasze rozwiązania zmienią na lepsze usługi pełnione przez Państwo na rzecz każdego Polaka.
-
Koordynację działań pierwszej linii wsparcia dla użytkowników będących odbiorcami usług informatycznych
-
Zapewnienie obsługi zgłoszeń użytkowników, wraz z informacją o ich statusie
-
Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
-
Prowadzenie i utrzymywanie bazy wiedzy stosownych rozwiązań
-
Przygotowywanie cyklicznych raportów z obsługi incydentów oraz problemów zgłaszanych w ramach utrzymywanych i eksploatowanych systemów oraz usług informatycznych
-
Zarządzanie podległym zespołem
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne)
-
3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w administracji publicznej
-
Certyfikat ITIL będzie dodatkowym atutem
-
Znajomość narzędzi Service Desk
-
Znajomość narzędzi raportowania wyników prac zarządzanych
-
Umiejętność zarządzania dużym zespołem podległych pracowników
-
Umiejętność pracy pod presją
-
Długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
Młody i otwarty zespół ludzi tworzący przyjazną atmosferę pracy
-
Udział w szkoleniach i konferencjach umożliwiających rozwój własnych kompetencji
-
Nowoczesne biuro, dobry sprzęt, rynkowe wynagrodzenie
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, wczasy pod gruszą