Miejsce pracy: Żuromin
Nr ref.: BYD/164/08/2017
Główne zadania:
- planowanie, organizację i kontrolę bieżącej pracy w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań zespołu
- realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla pracowników oraz monitorowanie wykonania planu
- udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich oraz promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
- pozyskiwanie nowych klientów i partnerów zewnętrznych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości
- inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych
- zarządzanie ryzykami występującymi w zespole
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych
- znajomości zagadnień merytorycznych związanych z zakresem realizowanych przez komórkę zadań
- bardzo dobrej znajomości produktów bankowych kierowanych do klienta indywidualnego
- umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu zespołami pracowniczymi, w tym dobrej organizacji pracy, motywowania, zarządzania procesem sprzedaży
- kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników i realizowaniu działań sprzedażowych
- dobrej organizacji pracy
- prawa jazdy kat. B
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (z późn. zm.)
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.