Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Korporacyjnego
Pion Bankowości Korporacyjnej, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej
Departament Bankowości Transakcyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: Cen/2020/21
Czy wiesz, że Bank Pekao SA…
Został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln Klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.Jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
Zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employer. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz co najmniej 5 letnie doświadczenia w obsłudze Klienta (preferowany Klient Korporacyjny), lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie
- Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem min. 4 osób
- Jesteś dobrym organizatorem i osobą nastawioną na realizację celów
- Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy, wysoką kreatywności, samodzielność i skuteczność w działaniu Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole i motywowania zespołu
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany, (umiejętność pracy w formule Agile będzie atutem)
- Znasz dobrze język angielski w mowie i piśmie
- Posiadasz wykształcenie wyższe (bankowość / finanse będą atutem,)
- Znasz dobrze MS Office w szczególności MS Word i MS Excel i Power Point, umiesz pracować z bazami danych
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę w pracy
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Tworzenie i zarządzanie zespołem ds. obsługi Klienta korporacyjnego
- Monitorowanie realizacji zadań zespołu, zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług i ich terminowości oraz wysokiej satysfakcji Klienta
- Współpraca z innymi jednostkami Banku w zakresie rozwoju produktów oraz procesów obsługi Klienta Szkolenie i motywowane pracowników, zapewnienie dobrej atmosfery w zespole
Analizujemy każdą aplikację.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.
Jednak skontaktujemy się tylko z wybrnymi osobami.