Kierownik Zespołu Marketingu Centralnego [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Tworzenie strategii wpływającej na budowanie spójnego wizerunku marki Adamed wśród interesariuszy wewnątrz i na zewnątrz organizacji (lekarze, farmaceuci, personel medyczny, pacjenci),
- Wsparcie dla Zespołu Marketingu Operacyjnego na etapie budowania strategii produktowych zgodnie z cyklem życia produktu, ze szczególnym uwzględnieniem produktów dojrzałych
- Zapewnienie spójności wszystkich materiałów promocyjnych z założeniami global brandingu (ATL, BTL, digital, etc.),
- Poszukiwanie i wdrażanie narzędzi marketingowych zapewniających budowanie przewag konkurencyjnych,
- Udział w wyborze dostawców usług marketingowych (agencji kreatywnych i badawczych, domów mediowych, drukarni, dostawców gadżetów, materiałów POS, etc),
- Budowanie, wdrażanie i zarządzanie programami społecznymi,
- Planowanie i realizacja centralnych projektów edukacyjnych dla personelu medycznego,
- Ścisła współpraca z Kierownikami Produktów z poszczególnych linii promocyjnych w zakresie kreowania i wdrażania projektów
- Współpraca z Zespołem Filii Zagranicznych na etapie tworzenia i implementacji strategii marketingowych dla wybranych produktów i obszarów terapeutycznych
- Współpraca z Zespołem Digital Marketingu w zakresie budowania wspólnej strategii i zapewnienia spójności promocji,
- Tworzenie i zarządzanie budżetem w ramach zaplanowanych aktywności centralnych,
- Zarządzanie podległym zespołem.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5 letnie doświadczenie w marketingu operacyjnym w branży farmaceutycznej w pracy z lekami RX i OTC poparte sukcesami,
- Doświadczenie w promocji/sprzedaży produktów farmaceutycznych przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi marketingowych i technologicznych
- Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu strategią marketingową dla dojrzałych marek
- Doskonałe zrozumienie procesów marketingowych (budowanie i wdrażanie strategii, kreowanie produktu, zarządzanie cyklem życia produktu, efektywność działań marketingowych),
- Doskonała wiedza dotycząca narzędzi i trendów rynkowych w tym zakresie,
- Doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych,
- Doświadczenie w zarządzaniu kros-funkcyjnymi zespołami projektowymi,
- Doświadczenie i umiejętność prowadzenia złożonych projektów,
- Umiejętność analizy danych, łączenia faktów i wyciągania wniosków,
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe lekarskie, farmaceutyczne, lub pokrewne),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Pro-aktywność, otwartość na współpracę, umiejętność wpływania na innych.