Kierownik Zespołu Lojalizacji Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Realizacja kampanii marketingowych, prowadzących do zwiększenia sprzedaży oraz budujących lojalność Klientów;
- Trend Watching – wyszukiwanie i dystrybuowanie najnowszych trendów z rynku w zakresie nowoczesnych form komunikacji;
- Koordynacja prac i współpraca z poszczególnymi obszarami firmy niezbędnymi w procesie przygotowania odpowiedniej komunikacji oraz jej podsumowania;
- Projektowanie kampanii wielokanałowych;
- Udział w projektach w zakresie komunikacji z klientem prepaid;
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego klientów prepaid;
- Monitoring prowadzonych akcji i efektywności podejmowanych działań oraz przedstawienie rekomendacji;
- Współpraca z kanałami sprzedaży, inicjowanie, koordynacja i realizacja działań wspierających realizację celów z innymi jednostkami organizacyjnymi;
- Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie, preferowane: zarządzanie, marketing;
- Znajomość branży telekomunikacyjnej szczególnie w obszarze klienta prepaid;
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu nowoczesnych form komunikacji z klientem - znajomość zróżnicowanych narzędzi komunikacji marketingowej;
- Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów marketingowych;
- Zdolność analitycznego myślenia, interpretacji danych i wnioskowania;
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
- Umiejętności przywódcze, zorientowanie na cel, asertywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Umiejętność współpracy pod presją czasu na styku różnych obszarów organizacji.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
- Przyjazny tryb wdrożenia;
- Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
- Pakiet benefitów GPP.