Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/142/06/2017
Główne zadania:
• zapewnienie wsparcia w planowaniu i monitorowaniu realizacji budżetu kosztów Departamentu
• zapewnienie wsparcia realizacji postępowań zakupowych
• zapewnienie wsparcia realizacji inicjatyw projektowych
• informowanie kierownictwa Departamentu o zagrożeniach w zakresie realizacji budżetu kosztów oraz proponowanie rozwiązań zaradczych
• realizacja zakupów sprzętu informatycznego i oprogramowania, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku, w tym nadzór nad ich rozliczaniem na potrzeby kontroli budżetu kosztów
• koordynacja działań i realizacja inicjatyw projektowych w zakresie kompetencji Departamentu, w tym nadzór nad ich rozliczaniem na potrzeby kontroli budżetu kosztów
• współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach realizowanych inicjatyw projektowych, monitorowanie i raportowanie statusu realizacji inicjatyw projektowych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: bankowość, informatyka, ekonomia, zarządzanie
• wiedza z zakresu zarządzania projektami IT – minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu inicjatyw projektowych i zarządzaniu budżetem projektowym
• wiedza z zakresu optymalizacji procesów - łatwość w identyfikowaniu nieefektywności w organizacji oraz sposobów ich usuwania
• wiedza w obszarze zarządzania finansami (budżetowanie, zarządzanie kosztami, przygotowywanie planów i projektów kosztów)
• determinacja i zorientowanie na osiąganie założonych celów
• doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi (znajomość zasad organizacji pracy, umiejętność motywowania pracowników, umiejętność delegowania i rozliczania zadań)
• zdolność podejmowania decyzji przy ograniczonym zestawie informacji
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.