Kierownik Zespołu HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma doradcza IT. Na rynku działamy już od 1991 roku.
Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę w ośmiu kluczowych sektorach gospodarki.
Nasze rozwiązania stosuje większość banków w Polsce, wszystkie najważniejsze urzędy państwowe oraz największe koncerny energetyczne.
Posiadamy biura w 10 miastach w Polsce.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
U nas będziesz:
- Koordynować, nadzorować i wspierać merytoryczne grupę podległych pracowników w celu efektywnej obsługi Klienta wewnętrznego i zewnętrznego (I linia wsparcia),
- Odpowiadać za rozwój i utrzymywanie procesów ITSM,
- Uczestniczyć w procesie obsługi kontraktów przy współpracy z Menedżerami Projektów i Menedżerami Serwisu,
- Uczestniczyć w procesie (lub realizacji procesu) ofertowania w zakresie kompleksowego przygotowania oferty, w tym wyceny obsługi kontraktów (I Linia Wsparcia),
- Koordynować i nadzorować bieżącą realizację zadań oraz udzielać wsparcia merytorycznego dla podległego zespołu.
Jeśli masz:
- Wykształcenie wyższe informatyczne,
- Znajomość nowoczesnych metod zarządzania procesowego usługami IT (ITIL - mile widziany certyfikat ITIL Foundation),
- Doświadczenie z wdrażaniem narzędzi wspierających zarządzanie incydentami w obszarze helpdesk,
- Znajomość współczesnych technologii informatycznych oraz trendów rozwoju technologii mających zastosowanie w danym segmencie rynku,
- Znajomość nowoczesnych metod zarządzania zespołem IT,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Wiedzę z zakresu zarządzania projektami.
Z nami zyskasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych,
- Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników.
Zobacz Profil Pracodawcy