Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Piaseczno Kierownik Zespołu Call Center Piaseczno
Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy

Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy

T-Mobile Polska S.A.
Piaseczno, Piaseczno, Warszawa
praca stacjonarna
2515 dni temu

T-Mobile gwarantuje niepowtarzalną atmosferę miejsca pracy, w którym możemy liczyć na siebie nawzajem i wszyscy walczymy o wspólny cel. Nasza firma to miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań.

Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy
Miejsce pracy: Piaseczno, Warszawa
Nr ref.: 74804

T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

 

Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!              

 

Na stanowisku Kierownika Zespołu ds. Telemarketingu – Rynek Biznesowy pomogą Ci:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za nadzór pracy/realizację projektów call center (sprzedaż/obsługa klienta),
  • bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point),
  • umiejętności analityczne (analiza danych i wskaźników sprzedażowych),
  • umiejętnośc budowania konstruktywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • nastawienie na rezultat i realizację postawionych celów w atmosferze współpracy, inicjatywy i zaangażowania,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy,
  • wysokie umiejętności interpersonalne pozwalające na budowanie relacji,
  • umiejętność określania priorytetów w codziennej pracy.
  • doświadczenie na stanowisku sprzedażowym poparte udokumentowanymi sukcesami– mile widziane,
  • doświadczenie w branży telekomunikacyjnej - mile widziane,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,

U nas będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu konsultantów telemarketingu,
  • zapewnienie odpowiedniego wsparcia merytorycznego dla konsultantów,
  • realizację celów sprzedażowych ze szczególną dbałością o satysfakcję klientów,
  • motywowanie  i inspirowanie pracowników, korzystanie z dostępnych narzędzi wspierających ich rozwój,
  • aktywny udział w tworzeniu instrukcji oraz procedur obowiązujących w Dziale,
  • efektywną współpracę i komunikację z innymi Działami,
  • analizę dostępnych raportów, wyciąganie wniosków oraz definiowanie działań naprawczych.

Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.

 

Poznaj

T-Mobile Polska S.A.

Dlaczego warto?

Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.

Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.

Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości - bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Zaaplikuj
Krok ikona spotkanie Poznajmy się
Krok ikona propozycja wspolpray Dołącz do nas

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.