Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o rozwija i współtworzy Regionalny Ekosystem Innowacji i Startupów (REIS) m.in. poprzez nawiązywanie relacji pomiędzy jego uczestnikami, organizację wydarzeń, sieciowanie oraz transfer unikalnej wiedzy do Województwa Podkarpackiego. Jesteśmy facylitatorem i łącznikiem pomiędzy światem nauki, biznesu i administracji. Współpracujemy z firmami, instytucjami naukowymi, uczelniami, środowiskiem studenckim oraz startupami. Inwestujemy w projekty badawcze o wysokim potencjale do komercjalizacji poprzez instrumenty finansowe dla jednostek i zespołów naukowych. Wspieramy publiczne instytuty badawcze poprzez działania na rzecz tworzonej Sieci Laboratoriów Badawczych i Wzorcujących. Ponadto udostępniamy nieodpłatnie przestrzeń prototypowania dla studentów i kół naukowych, wspierając przy tym jej użytkowników wiedzą, warsztatami oraz spotkaniami z inspirującymi osobami. Jesteśmy jedynym tego typu podmiotem w Polsce, który tworzą specjaliści o ogólnopolskim i międzynarodowym doświadczeniu. Współpracujemy Partnerami z całego świata i podjęliśmy się wyzwania wykreowania unikalnego w Regionie CEE podmiotu wspierającego rozwój innowacji.
Opis stanowiska:
- Współpraca z mediami i wybranymi redaktorami (TV, radia, czasopisma, dziennik, gazety, portale internetowe).
- Utrzymywanie relacji z: biurami prasowymi jednostek administracyjnych, rzecznikami prasowymi uczelni, działami promocji firm oraz organizacji wskazanymi przez Spółkę.
- Budowaniu strategii promocyjno - marketingowej Spółki.
- Planowanie i realizacja efektywnych kampanii promocyjno – informacyjnych.
- Tworzenie pism i innych dokumentów reprezentujących Spółkę na zewnątrz w zakresie działań komunikacyjno-promocyjnych.
- Redagowanie i autoryzacja tekstów otrzymanych w ramach wykonywanego stanowiska.
- Opracowywanie materiałów marketingowych i reklamowych.
- Organizacja wysyłek materiałów promocyjnych i dostarczania zaproszeń do podmiotów współpracujących ze Spółką.
- Przeprowadzanie cotygodniowego przeglądu prasy z lokalnych mediów, w tym mediów społecznościowych.
- Przygotowywanie szablonów i prezentacji we współpracy z pionami Spółki.
- Współpraca z agencjami PR i koordynowanie planu komunikacji.
- Budowanie relacji i współpraca z podmiotami wyznaczonymi przez Spółkę.
- Reprezentowanie Spółki na wyznaczonych wydarzeniach (okazjonalnie w okresie weekendowym).
- Koordynowanie działań wybranych projektów wyznaczonych przez Spółkę.
- Współpraca przy organizacji wydarzeń realizowanych przez Spółkę.
- Planowanie, monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany: marketing, komunikacja, PR, dziennikarstwo;
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie PR i komunikacji;
- Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno - promocyjnych
- Dodatkowym atutem w rekrutacji będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem komunikacyjno-marketingowym (graficy, specjaliści ds. marketingu czy komunikacja etc.);
- Umiejętność redagowania tekstów („lekkość pióra”), tworzenia skutecznych przekazów i docierania z nimi do odbiorców;
- Umiejętne wykorzystanie narzędzi marketingowych do komunikacji z rynkiem,
- Efektywność i elastyczność działania w pracy nad wieloma projektami jednocześnie;
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kultura osobista na wysokim poziomie;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Kreatywność i dobra organizacja pracy;
- Dokładność, jakość i terminowość działania,
- Odpowiedzialność, proaktywność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Prawo jazdy kat B.
- Dodatkowym atutem przy rekrutacji będą umiejętności: fotografii eventowej, tworzenia prostych grafik marketingowych czy prowadzenia social mediów m.in. FB, Linkedin, Instagram czy Twittera,
- Mile widziane jest doświadczenie w pracy związanej z komunikacją i PRem w spółkach samorządowych, skarbu państwa lub administracji.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Pracę w firmie szeroko zorientowanej na rozwój innowacyjności;
- Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych kompetencji.
- Zakres wynagrodzenia: 4.500 - 6.000 zł netto plus premie