JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMY
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Zadania:
- Budowanie bardziej zaawansowanych relacji z klientami
- Budowanie wizerunku Zespołu oraz firmy wśród klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych;
- Utrzymywanie odpowiedniej satysfakcji klientów zewnętrznych poprzez inicjowanie nowych rozwiązań we współpracy oraz odpowiednią realizację ustalonych z klientem zadań
- Dążenie do udoskonalania procesu obsługi klienta - inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających wewnątrz firmy
- Kierowanie pracą Zespołu - decydowanie o podziale pracy w zespole, delegowanie uprawnień, raportowanie o efektach pracy Zespołu, motywowanie Zespołu do pracy
- Prowadzenie całości działań związanych z wysyłką produktów Jednostki Biznesowej API do klientów krajowych i zagranicznych
- Koordynacja przepływów materiałowych i informacyjnych pomiędzy służbami odpowiadającymi za sprzedaż i marketing (kraj i eksport), a służbami odpowiadającymi za planowanie produkcji, produkcję, zapewnienie jakości i kontrolę jakości, ekspedycję oraz transport
- Rozwiązywanie problemów w obszarze realizacji wysyłek krajowych i eksportowych
- Zarządzanie procesem prognozowania wysokości prowizji wynikających z otrzymywanych zamówień od agentów oraz przygotowywanie stosownych raportów
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
- Min. 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub sprzedaży
- Wiedza z zakresu GMP i prawa farmaceutycznego
- Znajomość zagadnień ubezpieczeniowych, spedycyjnych, INCOTERMS
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie);
- Znajomość systemów MS Office (głównie Excel)
- Umiejętność współpracy z zespołem nawet pod presją czasu
- Komunikatywność i umiejętności przywódcze
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.