Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym : złotej statuetki za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) , srebrnej statuetki za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership) oraz „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Dla naszego Klienta (Banku) poszukujemy:
- skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu,
- zarządzanie procesem przeglądu wyników pracy dla pracowników podległego zespołu,
- zapewnienie osiągnięcia planów podległego zespołu,
- zapewnienie poprawności i rzetelności wykonywanych w zespole zadań związanych z obsługą Klienta i sprzedażą,
- odpowiedzialność za utrzymanie wysokiej jakości świadczonej obsługi przez doradców,
- motywowanie pracowników podległego zespołu do osiągania ponadprzeciętnych wyników i integrowania ich wokół wyznaczonych celów,
- tworzenie atmosfery pracy zespołowej.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, min. 1 rok pracy w ramach zespołów związanych z obsługą Klienta i/lub sprzedażą przez telefon,
- zdolności organizacyjne i zarządcze,
- determinacja w dążeniu do realizacji uzgodnionych celów i osiągania wyników,
- dynamizm w działaniu oraz kreatywność we wsparciu pracowników,
- znajomość standardów obsługi Klienta,
- znakomite umiejętności interpersonalne,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rekomendowania rozwiązań,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowy atutem.
- Możliwość rozwoju w strukturach Banku (praca w siedzibie Banku w bardzo nowoczesnym biurze),
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę na pełny etat,
- Pracę w systemie zmianowym,
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, prywatna opieka medyczna,
- Atrakcyjny system motywacyjny,
- Profesjonalny program adaptacyjny,
- Liczne szkolenia i programy rozwojowe,
- Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole.