Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
W związku z dynamicznym rozwojem oraz realizacją nowego projektu poszukujemy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów sprzedaży telefonicznej produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce poprzez:
- Kompleksowe zarządzanie zespołem:
planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- Realizowanie celów:
odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
- Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
- Skupienie na doskonaleniu:
poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Oferujemy:
- unikalną możliwość uczestniczenia w starcie nowego projektu dla dużego Banku
- pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center
- atrakcyjny system premiowy, wysokie prowizje
- szerokie możliwości rozwoju
- stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance
- dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Elbląga dofinansowanie do dojazdu
- system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
- miłą atmosferę
- kartę MultiSport
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.