Oddział EOS KSI Polska w Lublinie to jedno z trzech miejsc pracy naszych pracowników call center. Specjaliści zespołów operacyjnych weryfikują możliwości płatnicze osób zalegających ze swoimi zobowiązaniami oraz negocjują harmonogramy spłat. Kierownicy zespołów call center koordynują działania podejmowane przez specjalistów, dbając o należytą jakość świadczonych usług, rozwój podległych pracowników oraz efektywność działań na dedykowanych sprawach. Jeśli szukasz pracy pełnej wyzwań, zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji i zdobywaniu doświadczeń w międzynarodowym środowisku? Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji.
Kierownik Zespołu Call Center
w Dziale Operacyjnym
w Dziale Operacyjnym
Lublin
Główne zadania:
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem pracowników odpowiedzialnych za windykację telefoniczną,
- Zarządzanie procesem windykacji na powierzonych sprawach,
- Weryfikacja jakościowa oraz ilościowa podejmowanych działań,
- Kreowanie oraz wdrażanie działań usprawniających podejmowane procesy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- Znajomości aspektów psychologicznych oraz prawnych procesu windykacji wierzytelności,
- Nastawienia na cel i efekty pracy oraz doskonałych umiejętności organizacyjnych,
- Komunikatywności i otwartości,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office (Excel),
- Znajomości języka angielskiego.
- Świadczenia zdrowotne
- Telefon służbowy
- Dodatkowy dzień opieki nad dzieckiem
- Karta Multisport
- Udział w szkoleniach zewnętrznych (m. in. językowych, branżowych)
- Możliwość pracy w dowolnych godzinach 4 dni w miesiącu