Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/271/05/2017
Główne zadania:
• koordynacja działań Departamentu w zakresie opracowywania zmian oferty cenowej oraz opracowywanie i uzgadnianie propozycji cen nowych produktów i usług
• przygotowywanie wartości parametrów w zakresie opłat i prowizji oraz warunków oprocentowania
• określanie warunków cenowych dla umów o współpracy z instytucjami zewnętrznymi, w tym z podmiotami z Grupy Kapitałowej Banku, w zakresie oferty produktów i usług
• współudział w opracowaniu propozycji do projektu planu finansowego oraz planu finansowego w zakresie działania Departamentu
• opiniowanie indywidualnych warunków cenowych produktów depozytowo-transakcyjnych i usług produktów o charakterze zaangażowań kredytowych oferowanych klientom MSP oraz promocji
• dokonywanie analiz opłacalności nowych i istniejących produktów z uwzględnieniem ich kanału dystrybucji
• sporządzanie analiz pozycjonowania produktów na rynku małych i średnich przedsiębiorstw
• sporządzanie analiz pozycji marketingowej produktu
• dokonywanie analiz wielkości sprzedaży skorelowanej z cyklem życia produktu
• monitorowanie rentowności produktów z uwzględnieniem ponoszonego ryzyka
Oczekujemy:
• doświadczenia w zarzadzaniu zespołem analityków produktowych – minimum 5 lat – warunek konieczny
• wykształcenia wyższego (kierunki: ekonometria, statystyka lub matematyka)
• bardzo dobra znajomość SQL oraz zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych – doświadczenie w środowisku MS SQL Server, SAS, MS Access
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programowanie VBA
• doświadczenia w opracowywaniu ofert cenowych i ich zmian w zakresie produktów i usług MSP – minimum 3 lata
• doświadczenia w przygotowywaniu wartości paramentów produktów MSP – m. in. w zakresie tabeli opłat, tabeli prowizji, oprocentowania – minimum 3 lata
• doświadczenia w pracy związanej z dokonywaniem analizy opłacalności produktów, kanałów dystrybucji, opiniowaniem indywidualnych warunków cenowych dla produktów z segmentu MSP a następnie w ich monitorowaniu – minimum 3 lata
• doświadczenia w przygotowywaniu analiz pozycjonowania produktów, akcji marketingowych produktu – minimum 3 lata
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.