Rhenus Contract Logistics S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. Posiadamy Regionalne Centra Dystrybucyjne w stolicach głównych regionów handlowych w Polsce. Dysponujemy dynamicznie rozwijającymi się i dostosowanymi do potrzeb, nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi. Zapewniamy szybkie i solidne usługi spedycyjne w krajowych i międzynarodowych przewozach drobnicowych poprzez sieć opartą na pięciu centrach dystrybucyjnych. Dominujemy na rynku polskim w obszarze bezpośrednich dostaw Home Delivery, a w tym mebli i sprzętu AGD z wielkopowierzchniowych sklepów do klientów indywidualnych. Poza dostawami świadczymy również szeroki wachlarz usług takich jak montaż/demontaż mebli i AGD, ich utylizację, instalacje AGD i RTV oraz usługi kompletowania towarów. W związku z rozwojem firmy Rhenus w Polsce prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Dział: „Transport/Montaż”
- Realizacja założonych celów strategicznych firmy
- Efektywne zarządzanie grupą kilkudziesięciu pracowników
- Analiza i raportowanie celów oraz wyników jakościowych i ilościowych
- Zarządzanie procesami finansowymi i kadrowymi
- Zarządzanie łańcuchem dostaw i usług
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi partnerami
- Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (podwykonawcy)
- Wykształcene min. średnie o kierunku logistycznym, handlowym lub pokrewnym
- Min. 1rok doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Umiejętności analityczne
- Dyspozycyjność
- Umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w międzynarodowej firmie logistycznej
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Miłą atmosferę pracy
- Elastyczny czas pracy w systemie system zadaniowym