Kierownik Zarządzania Jakością Serwisu
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
- Tworzenie i weryfikacja procedur obsługi klienta serwisu.
- Tworzenie i weryfikacja systemu monitorowania satysfakcji klienta.
- Planowanie i wykonywanie regularnych kontroli jakości i stosowania procedur w oddziałach serwisu.
- Planowanie i wykonywanie weryfikacji standardów wizualnych i wyposażenia oddziałów serwisu.
- Udział w tworzeniu programów poprawy dla oddziałów serwisu.
- Monitorowanie poziomu satysfakcji klienta.
- Przygotowywanie raportów dotyczących jakości działania oddziałów serwisu.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Motywacyjny system wynagradzania.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pomoc w relokacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Minimum 1 rok doświadczenia w organizacji świadczącej/nadzorującej usługi serwisowe.
- Znajomość zagadnień procedur i standardów i jakości obsługi klienta.
- Znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy z zespole.
- Gotowość do podróży służbowych (teren Polski).