Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Miejsce pracy: Małogoszcz, Piechcin (pow. żniński)
Segment: Finanse
- Odpowiedzialność za zarządzanie kategorią zakupową,
- Zabezpieczenie zakładów produkcyjnych w wymaganie materiały, surowce i usługi,
- Opracowanie i realizacja strategii zakupowej dla zarządzanej kategorii,
- Bieżące śledzenie potrzeb jednostek organizacyjnych Lafarge,
- Przygotowanie i prowadzenie procesu przetargowego, aukcji oraz negocjacje warunków handlowych,
- Tworzenie kontraktów oraz nadzór nad ich realizacją,
- Współpraca z regionalnymi i globalnymi strukturami zakupowymi oraz klientem wewnętrznym,
- Prowadzenie wybranych projektów CAPEX,
- Monitoring rynku dostawców (właściwa selekcja, kwalifikacja i ocena dostawców)
- Nawiązywanie kontaktów z nowymi i obecnymi dostawcami, poszukiwanie możliwych obszarów optymalizacji portfolio dostawców i usługodawców,
- Przestrzeganie Kodeksu Etyki i Postępowania w Biznesie.
- Stanowisko samodzielne bez podległego zespołu.
- Min. 2 lata doświadczenie w pracy na stanowisku Category Manager
- Min. 5 lat doświadczenia w pracy w Dziale Zakupów,
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniającym się otoczeniu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Wysoka etyka w biznesie,
- Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy,
- Mile widziana znajomość platform zakupowych, e-procurement, systemów klasy ERP (SAP),
- Obsługa pakietu Microsoft Office,
- Prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do częstych podróży służbowych.
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.