poszukują kandydatów na stanowisko:
Kierownik Wydziału Zarządzania Środkami Trwałymi w Departamencie Eksploatacji
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna, Warszawa
Nr Ref.: DE/WT/5/2016
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Nadzór oraz realizacja prac związanych z weryfikacją i uzupełnieniem dokumentów przyjęcia do ewidencji majątkowej ŚT oraz komponentów (OT) z uwzględnieniem planów modernizacji i likwidacji ŚT;
- Koordynacja i realizacja zadań związanych z prowadzeniem ewidencji środków trwałych i komponentów, w tym sporządzanie wykazów, w różnych przekrojach rzeczowych i czasowych, składników majątku oraz sporządzanie innych dokumentów związanych z ewidencją;
- Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu okresowej inwentaryzacji majątku sieciowego oraz realizacja ustaleń i wniosków wynikających z dokonanego spisu;
- Kierowanie likwidacjami majątku trwałego w ramach procesu utrzymania majątku sieciowego, nadzór nad prowadzeniem formalnoprawnym likwidacji środków trwałych, materiałów i urządzeń w tym przeznaczonych na rezerwę magazynową w zakresie majątku sieciowego (min. przygotowanie dokumentów likwidacyjnych: PUZT, PURA, LT, PUZE, ePOM);
- Nadzór i realizacja prac związanych ze sporządzaniem i aktualizacją Pięcioletniego Planu Likwidacji (PPL) i Rocznego Planu Likwidacji (RPL) składników majątku w obszarze majątku sieciowego;
- Nadzór nad wykonaniem i przekazywaniem do Departamentu Finansów i Kontrolingu sprawozdania
z wykonania RPL za poprzedni rok w obszarze majątku sieciowego; - Rozwijanie i udział we wdrażaniu i użytkowaniu narzędzi informatycznych w obszarze infrastruktury sieciowej;
- Kierowanie pracami związanymi z pozyskaniem wyceny ŚT, komponentów lub elementów ŚT niezbędnych do procesu likwidacji;
- Organizowanie pracy Wydziału.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne lub ekonomiczne (finanse i księgowość);
- Co najmniej 6 lat stażu pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w tym 2 lata na stanowiskach kierowniczych;
- Dodatkowym atutem będzie znajomość branży energetycznej, w tym doświadczenie w zarządzaniu środkami trwałymi;
- Znajomości systemu mySAP.com;
- Doświadczenia w prowadzeniu ewidencji ŚT z wyodrębnionymi komponentami;
- Znajomości procesu przyjmowania i likwidacji środków trwałych;
- Doświadczenia w procesie inwentaryzacji;
- Umiejętności kierowania zespołem ludzkim;
- Umiejętności organizowania i planowania pracy;
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Sumienności, rzetelności, dokładności;
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim.