poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, budownictwo, zarządzanie,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata,
- posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu przepisów prawa związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
- znasz zagadnienia dotyczące nieruchomości mieszkaniowych, w tym wspólnot mieszkaniowych,
- posiadasz znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- posiadasz umiejętność analizy i kształtowania umów z zakresu najmu/wynajmu nieruchomości- wysokie umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office – w szczególności (Word, Excel),
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą skuteczną w działaniu i nastawioną na osiągnięcie konkretnych rezultatów,
- potrafisz bardzo dobrze organizować pracę swoją i zespołu.
- licencja z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- możliwość używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.
- zarządzanie Regionalnym Wydziałem na terenie woj. mazowieckiego,
- zarządzanie nieruchomościami Spółki z uwzględnieniem dobrych praktyk:
- prowadzenie właściwej gospodarki ekonomicznej nieruchomości,
- optymalne wykorzystanie powierzchni,
- utrzymanie nieruchomości w dobrym stanie technicznym zgodnie z zasadami bezpieczeństwa użytkowania,
- nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji w zakresie:
- opracowywania analiz i sprawozdań finansowych,
- wydania decyzji właścicielskiej w zakresie obrotu nieruchomościami,
- dostawy mediów, usług komunalnych, usług porządkowych i innych związanych z obsługą nieruchomości,
- współpraca z właściwą jednostką organizacyjną Spółki w zakresie windykacji należności dotyczących gospodarowania nieruchomościami,
- opieka nad Informatycznym Systemie Zarządzania Nieruchomościami Spółki,
- udział w postępowaniach dotyczących pozyskiwania nowych obiektów / lokali na potrzeby innych struktur i jednostek organizacyjnych Spółki,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży nieruchomości,
- zgłaszanie potrzeb do planu remontowego i inwestycyjnego na podstawie analiz technicznych zarządzanych nieruchomości.
Zachęcamy do aplikowania także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym